مطالب مرتبط:
ردپای زباله گردها در پسماندسوزی های حاشیه شهر/ برخی پیمانکاران برای کاهش هزینه دفن، پسماند را می سوزانند/ لزوم ورود وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست
قرارداد ورود 2 واکسن جدید به کشور / برنامه وزارت بهداشت برای حذف «هپاتیت C»
عملیات تامین زیرساخت های زمین طرح جوانی جمعیت به سرعت در حال انجام است
اندازه گیری عوارض زیان آور بنزین با سامانه هوشمند وزارت بهداشت؛ بزودی
قرارداد ورود 2 واکسن جدید به کشور / برنامه وزارت بهداشت برای حذف «هپاتیت C»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-03پزشكي

تصویب «منشور مادران» در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت


رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تصویب «منشور مادران» در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت به منظور تکریم از مادران باردار خبر داد.

- تصویب منشور مادران در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تصویب منشور مادران در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت به منظور تکریم از مادران باردار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صابر جباری در نشست خبری فجر سلامت که ظهر امروز، شنبه 14 بهمن در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: آخرین جلسه قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت تشکیل شد و مصوباتی در این جلسه صادر شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات آخرین جلسه قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت منشور مادران است، افزود: مادرانی که در مراکز درمانی و بلوک های زایمان مورد آزار کلامی یا هر آزار دیگری قرار گرفته اند، حمایت می شوند.

رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: منشور مادران به منظور تکریم مادران تصویب شده است.

جباری با بیان اینکه منشور مادران در سه محور به تکریم از زنان می پردازد، گقت: اگر مادران مورد آزار کلامی قرار بگیرند، ضمن حمایت از آنه


برچسب ها: وزارت بهداشت - بهداشت - مادران - وزارت - قرارگاه - جوانی - جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

تصویب «منشور مادران» در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت

تصویب «منشور مادران» در قرارگاه مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت