مطالب مرتبط:
سقوط مرگبار مقنی نیشابوری به درون چاه 30 متری
کشته شدن 3 نفر بر اثر سقوط بالگرد
3 کشته بر اثر سقوط بالگرد
مرگ غم انگیز کودک هشت ساله بر اثر حمله گرگ در تبریز
بازگشایی 26 راه روستایی مسدود بر اثر بارش برف در قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 17:352024-01-25حوادث

مرگ مقنی نیشابوری بر اثر سقوط در چاه 30 متری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: سقوط مقنی به درون چاه 30 متری منجر به فوتش شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: سقوط مقنی به درون چاه 30 متری منجر به فوتش شد.

ابوالفضل اسدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این حادثه به ایسنا گفت: در پی تماس یکی از اهالی روستای ریگی مبنی بر سقوط یک مقنی به داخل چاه به سامانه 125، بلافاصله نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشان پس از رسیدن به محل و بررسی موقعیت حادثه با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی به داخل چاه رفته و جسد بی جان این مرد 57 ساله را از عمق 30 متری بالا کشیدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور بیان کرد: نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی در حادثه ای مشابه نیز روز گذشته، جوانی حدوداً 35 ساله را که در چاهی 12 متری در خیابان سی متری طالقانی سقوط کرده بود را نجات داده و از داخل آن خارج کردند.

وی عنوان کرد: نجاتگران سازمان آتش نشانی، این جوان که دچار شکستگی از ناحیه پا و آسیب دیدگی و کوفتگی دست ها شده بود را پس از بیرون آوردن از چاهی که داخل یک منزل مسکونی در حال ساخت، حفر شده بود، تحویل مأموران اورژانس پیش بیمارستانی دادند.


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - شهرداری نیشابور - آتش نشان - نیشابور - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مقنی نیشابوری بر اثر سقوط در چاه 30 متری

مرگ مقنی نیشابوری بر اثر سقوط در چاه 30 متری