مطالب مرتبط:
90 درصد بدهکاران تامین اجتماعی استان مرکزی تعیین تکلیف شد
53 درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند
فوری | خبر خوب درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در سال آینده | جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
آخرین جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403
53 درصد جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-05اقتصادي

ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان مرکزی افزایش یافته است


مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: استان مرکزی یک استان صنعتی محسوب می شود و افزایش ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان به ویژه در دو سال اخیر بی سابقه بوده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: استان مرکزی یک استان صنعتی محسوب می شود و افزایش ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان به ویژه در دو سال اخیر بی سابقه بوده است.

علیرضا حسینی دوشنبه 16 بهمن در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیش از انقلاب جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی کمتر از 20 درصد بود اما اکنون ضریب پوشش در کشور به بیش از 53 درصد رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به ضریب پوشش 74 و 36 صدم درصدی در استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 62 هزار و 957 نفر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و استان مرکزی پنجمین استانی است که با توجه به جمعیت بیشترین ضریب پوشش را دارد.

حسینی بیان کرد: بیمه شدگان اصلی در مردادماه سال 1400 بالغ بر 317 هزار نفر و 196 نفر بوده اند که این آمار اکنون به 353 هزار و 871 نفر رسیده است، همچنین مقرری بگیران از پنج هزار و 70 نفر در سال 1400، در دی ماه امسال به دو هزار و 974 نفر رسیده که کاهش چشمگیری را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: کارگاه های فعال در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم 22 هزار و 912 مورد بوده که آذرماه امسال به 24 هزار و 757 مورد رس


برچسب ها: تامین اجتماعی - استان مرکزی - استان - اجتماعی - مرکزی - تامین - پوشش
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان مرکزی افزایش یافته است

ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان مرکزی افزایش یافته است