مطالب مرتبط:
فال عشق | فال عشق چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 / احساسی عاشقانه برای تمامی دلدادگان
نوشته جالب پشت یک نیسان به عشق علی دایی
فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق
جدیدترین عکس ها از سحر دولتشاهی بعد از زایمان / عشق همایون او را جوانتر از قبل کرد !
عشق فداکاری است نه خودپرستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:452024-01-31سياسي

نمای نزدیک از نشان عشق


در زمان دفاع مقدس استان ایلام هم در مرزها و هم در شهرها درگیر جنگی نابرابر بود و مردم استان مقاومتی جانانه از خود نشان دادند در این میان تصاویر و عکس های این حماسه های بزرگ در استان کمیاب است.

- ایسنا/ایلام در زمان دفاع مقدس استان ایلام هم در مرزها و هم در شهرها درگیر جنگی نابرابر بود و مردم استان مقاومتی جانانه از خود نشان دادند در این میان تصاویر و عکس های این حماسه های بزرگ در استان کمیاب است.

با این وضعیت اگر دو مجموعه عکس حرفه ای از بمباران شهرها و رزم رزمندگان اسلام در آن دوره را ببینی انگار آنها را در نایابی بدست آورده ای.

دو کتاب مجموعه عکس به نام های نمای نزدیک اثر حشمت الله آقایی و نشان عشق اثر مرتضی پاکسرشت این درهای کمیاب در استان محسوب می شوند.

این دو کتاب به همت حوزه هنری استان منتشر شده اند و حاوی عکس های بسیار جالب و حرفه ای از دوران دفاع مقدس و نقش و مقاومت مردم سرفراز استان ایلام در این برهه است.

حشمت الله آقایی در مقدمه این مجموعه عکس خود آورده است: ضروری است در طول دوران دفاع مقدس هر کس خاطرای دارد برای نسل آینده به ثبت برساند و در جهت انتقال و حفظ آن تلاش کند وی نوشته است: بنده آثاری در آرشیو فعالیت های خود شامل چند قطعه عکس مربوط به دوران آزادسازی مهران، سپاه صد هزار نفری محمد (ص) و بمباران شهر ایلام داشتم ک


برچسب ها: استان - استان ایلام - دفاع مقدس - ایلام - مقاومت - نشان - کمیاب
آخرین اخبار سرویس:

نمای نزدیک از نشان عشق

نمای نزدیک از نشان عشق