مطالب مرتبط:
صیانت و حفاظت شاخصه های اصلی حوزه حراست است
روابط عمومی ها منادیان اصلی انتخابات
توسعه ناوگان، اولویت اصلی توسعه صنعت هوایی است/ شرکت های هواپیمایی به وسط میدان بیایند
تحقق عدالت از مسئولیت های اصلی قوه قضاییه است
منصوری:جمعیت تهران از پیش بینی طرح جامع مسکن فراتر رفته/ مشاورین طرح، ساکن شهرک غرب بودند و آنجا را برای خود خلوت کردند! 55درصد سطح مسکونی تهران، فاقد سیاست است ستاریان: اصلی ترین بحران تهران، مسکن است/به اندازه ضریب استهلاک نیز نمی توانیم بسازیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 19:102024-02-06سياسي

صیانت و حفاظت شاخصه های اصلی حوزه حراست است


مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت علوم با بیان اینکه صیانت و حفاظت شاخصه اصلی حوزه حراست است، گفت: باید مانند گذشته در مسئله انتخابات، در چهارچوب وظیفه ای که برای ما تعیین شده با جدیت و همت بیشتری عمل کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت علوم با بیان اینکه صیانت و حفاظت شاخصه اصلی حوزه حراست است، گفت: باید مانند گذشته در مسئله انتخابات، در چهارچوب وظیفه ای که برای ما تعیین شده با جدیت و همت بیشتری عمل کنیم.

افتتاحیه نشست سراسری مدیران حراست دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری با حضور امام جمعه زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان و رییس مرکز حراست وزارت علوم و هیأت همراه، رییس بسیج اساتید امروز عصر در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت علوم در این نشست از تلاش های ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال های اخیر و تلاش های وی جهت آماده سازی دانشگاه برای برگزاری اجلاس روسأی دانشگاه های کشور از حضور مجدد خود در دانشگاه سیستان و بلوچستان ابراز خرسندی کرد.

فامیل کریمی خطاب به مدیران حراست دانشگاه ها گفت: وقتی در مسئولیتی قرار می گیریم نمی توانیم بگوییم که خودمان هستیم و هدفمان باید رضایت خداوند باشد چون ما متعلق به مردم هستیم.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - حراست - وزارت علوم - مشاور وزیر - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - دانشگاه سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و حفاظت شاخصه های اصلی حوزه حراست است

صیانت و حفاظت شاخصه های اصلی حوزه حراست است