مطالب مرتبط:
احتمال آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها
احتمال آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها
آبگرفتگی معابر خرم آباد براثر بارش شدید باران + فیلم
رفع آبگرفتگی معابر همدان همزمان با عملیات برف روبی و یخ زدایی
امداد رسانی 100 مورد آبگرفتگی در یاسوج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-17اجتماعي

احتمال آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها


سازمان هواشناسی با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران، وزش باد و کولاک برف و مه در گردنه ها و نواحی کوهستانی، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و یخ زدگی جاده ها هشدار داد.

-   به گزارش  تابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی کشور برای فعالیت دو سامانه و مخاطرات حاصل از آن هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این هشدار، فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه تا روز دوشنبه با بارش برف و باران، وزش باد و کولاک برف و مه در گردنه ها و نواحی کوهستانی همراه خواهد بود.

منطقه اثر این سامانه روز شنبه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام و شمال استان های البرز، تهران و ارتفاعات سمنان اعلام شده است.

روز یکشنبه نیز آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان های اردبیل، قزوین و سمنان درگیر این شرایط جوی خواهند شد.


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - سازمان هواشناسی - آبگرفتگی معابر - سامانه - سامانه بارشی - سازمان هواشناسی کشور - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها

احتمال آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها