مطالب مرتبط:
هشدار قرمز هواشناسی برای آسمان این استان صادر شد
هشدار نارنجی هواشناسی به این استان ها
هشدار نارنجی هواشناسی به این استان ها/ ورود به این سواحل ممنوع!
هواشناسی ایران| بارش ها تا سه شنبه ادامه دارند/ هشدار نارنجی برای برخی استان ها
آماده باش دستگاه های اجرایی استان سمنان در پی هشدار هواشناسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-16اجتماعي

صدور هشدار قرمز هواشناسی برای این استان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به شدت بارندگی، هشدار قرمز هواشناسی تا پایان امروز جمعه در استان صادر شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی پازوکی اظهار کرد: بارش باران از چهارشنبه شب لرستان را فراگرفته و تاکنون بارندگی خوبی ثبت شده و اکنون هسته اصلی بارندگی ها در این استان فعال شده است.

وی اظهار کرد: شدت بارش باران تا فردا در لرستان ادامه خواهد داشت و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست؛ همچنین باتوجه به توده هوای سرد احتمال بارش برف در گردنه ها و مناطق کوهستانی استان وجود دارد.

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: تاکنون میزان بارش باران 50 میلی متر گزارش شده و پیش بینی می شود تا پایان امروز 30 میلی متر دیگر به آن افزوده شود.

پازوکی اضافه کرد: اکنون راه دو روستای سرانبار بخش سرنجه زیودار و سرفراش شهرستان معمولان بسته است و گردنه پای آستانه شهرستان کوهدشت به دلیل ایمنی بیشتر بسته شده و تردد از مسیر جایگزین انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه امشب هم بارش در لرستان ادامه خواهد داشت در گردنه ها و جاده ها بارش برف و در پی آن لغزنده بودن مسیرها پیش بینی شده است.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - هشدار قرمز هواشناسی - استانداری لرستان - استان - بحران استانداری - بارش باران
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار قرمز هواشناسی برای این استان

صدور هشدار قرمز هواشناسی برای این استان