مطالب مرتبط:
بازداشت قاتل آبادانی در کمتر از 3 ساعت
مراسم روز ملی و چهل و پنجمین عید انقلاب اسلامی ایران در باکو + گزارش تصویری
میان انقلاب و مشکلات کشور نسبتی وجود ندارد
جشن پیروزی انقلاب در نیویورک
انقلاب ما ریشه در بعثت دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-10سياسي

آب؛ الفبای آبادانی انقلاب برای زنجانی ها


با پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت 45 سال از عمر بابرکت آن، زنجان یکی از استان هایی است که به واسطه اهتمام به زیرساخت های آبرسانی، طعم آبادانی را چشیده است.

- آب ؛ حیاتی ترین واژه از زمانی است که انسان پای بر این کره خاکی گذاشته و بعد از قرن ها زندگی در آن و با وجود پیشرفت های چشم گیری که در عرصه های مختلف به دست آورده، هنوز هم به دنبال دست یابی به این مایه حیاتی در سایر کرات است و این خود بیانگر آن است که اگر قرار باشد در سال های نه چندان دور شاهد تقابل انسان ها با یکدیگر باشیم، این تقابل بر سر آب خواهد بود.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از رویکردهای اصلی در سراسر کشور، توزیع عادلانه خدمات در بخش های مختلف در راستای توسعه و آبادانی غیر متمرکز بود که در این راستا زنجان جزو استان هایی بود که از همان روزهای نخستین انقلاب، در مسیر عدالت محوری قرار گرفت و امروز بعد از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره این عدالت محوری در عرصه های مختلف قابل لمس است.

یکی از بخش های مهمی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه اخیر بیش از همه نمود داشته، ارتقای زیرساخت های آبرسانی در جوامع شهری و روستایی بوده است و از این جهت می توان زنجان را جزو استان های پیشرو به لحاظ برخورداری از این زیرساخت ها دانست، زیرساخت هایی که قرار است با بهره


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - انقلاب - آبادانی - پیروزی - زنجان - توزیع عادلانه
آخرین اخبار سرویس:

آب؛ الفبای آبادانی انقلاب برای زنجانی ها

آب؛ الفبای آبادانی انقلاب برای زنجانی ها