مطالب مرتبط:
برگزاری جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد
عمومی کردن ورزش در یزد باید برای دیگر استان ها الگو شود
دفتر نمایندگی خبرگزاری رسمی حوزه در استان یزد افتتاح می شود
نجات بیش از 4 هزار نفر گرفتار کولاک و برف در29 استان کشور
تولید محتوا برای گردشگری یزد در رویداد ملی «ایران من، جان و جهان من»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 19:352024-02-04پزشكي

نجات جان 162 فرزند سقط در استان یزد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به راه اندازی 11 مرکز طرح نفس (نجات فرزندان سقط) در استان گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تاکنون 162 فرزند سقط در استان نجات و منجر به زایمان موفق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر سید مهدی هاشمی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه از بهره برداری هشت طرح در حوزه بهداشت و درمان استان از محل منابع دولتی و خیری تا پایان سال خبر دادو اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرای شهرستان مهریز در مراحل پایانی قرار دارد و دو بخش آن در حال خدمات رسانی به مردم است.

دو بخش دیگر آن هم به زودی خدمت رسانی می کند که امیدواریم در هفته های آتی با حضور مسئولان ارشد کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان این که تا پایان سال شاهد بهره برداری از هشت طرح با سرمایه گذاری 340 میلیارد تومان از محل منابع دولتی و خیری خواهیم بود، افزود: این طرح ها شامل سی سی یو و سی تی اسکن بیمارستان بهاباد، اورژانس های دره گاهان، سورک و ده بالا، مرکز جامع سلامت نعیم آباد و طزرجان و بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: خوشبختانه طرح پت اسکن استان 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این طرح در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها: بهره برداری - رییس دانشگاه علوم پزشکی - به گزارش خبرگزاری فارس - استان - حوزه بهداشت و درمان - پایان سال - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 162 فرزند سقط در استان یزد

نجات جان 162 فرزند سقط در استان یزد