مطالب مرتبط:
هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران
عکس | داخل خانه ساده اما زیبای مادر اسطوره فوتبال را ببینید
جادوی ماندالا؛ خودتان را به این دایره های اسطوره ای بسپارید (+ یازده فایده رنگ آمیزی ماندالا)
اسطوره های بارسلونا در ژاپن!
اسطوره های بارسلونا در ژاپن گرد هم آمدند + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-07سياسي

تک تک شهدای ما اسطوره های این سرزمین هستند


رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما نیاز به اسطوره سازی نداریم و تک تک این شهدا اسطوره های این سرزمین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر،همزمان با چهل و پنجمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی،نخستین کتابواره شهدای خلبان استان مازندران در شهرستان قائم شهر برگزار شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این برنامه با بیان اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران جز السابقون بوده که اجازه تجاوز  به خاک ایران را به بعثی ها نداد،  اظهار کرد: نیروی هوایی در این راه،  214 شهید گرانقدر تقدیم این مرز و بوم کرده است که تک تک این شهدا،اسطوره هایی هستند که باید به نسل جوان و فعلی کشور،  معرفی شوند.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری، تصریح کرد: وقتی زندگینامه این شهدا را مطالعه می کنیم می بینیم، این شهدا انسانهای خاص و بزرگی هستند و خصلت ویژه جوانمردی که مخصوص ایرانی ها است در این عزیزان،  نهادینه بود.

وی ادامه داد:  شهدا  توانستند از بزرگترین نعمتی که خدا به آنان داد،  بگذرند و جانشان را تقدیم کنند و سرنوشت جنگ را با اهدای جانشان تغییر دهند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیروی هوایی - جمهوری اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی - شهرستان قائم شهر - نیروی هوایی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

تک تک شهدای ما اسطوره های این سرزمین هستند

تک تک شهدای ما اسطوره های این سرزمین هستند