مطالب مرتبط:
افزایش فعالیت هسته اصلی بارشی در لرستان
تعداد بیمه شدگان اصلی استان مرکزی در دولت سیزدهم 9 درصد افزایش یافت
افزایش قیمت سکه و طلا در آخرین روز هفته/ قیمت سکه در بازار امروز 26 بهمن 1402 + جدول
افزایش فعالیت هسته اصلی بارشی در لرستان
افزایش قیمت دلار کانادا امروز پنج شنبه 26 بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 09:102024-02-16اقتصادي

واسطه ها عامل اصلی افزایش قیمت انواع بلیط های مسافربری+ فیلم


محمد علی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با نبود بلیط در ناوگان مسافربری و گران فروشی برخی شرکت های مسافربری، - واسطه ها عامل اصلی افزایش قیمت انواع بلیط های مسافربری+ فیلم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شرکت های مسافربری باید به صورت مستقیم بلیط را برای فروش عرضه کنند؛ اما تعداد بسیار زیادی از بلیط ها به اشخاص دیگر برای فروش سپرده می شود؛ بنابراین خریدار باید بلیط را از واسط خریداری کند.

محمد علی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با نبود بلیط در ناوگان مسافربری و گران فروشی برخی شرکت های مسافربری، اظهار کرد: متاسفانه در بخش فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نابسامانی هستیم.

وی ادامه داد: شرکت های مسافربری باید به صورت مستقیم بلیط را برای فروش عرضه کنند؛ اما تعداد بسیار زیادی از بلیط ها به اشخاص دیگر برای فروش سپرده می شود؛ بنابراین خریدار باید بلیط را از واسط خریداری کند.

اگر هرکدام از واسطه ها فقط 10 درصد افزایش قیمت اعمال کنند چیزی حدود 30 تا 40 درصد افزایش برروی یک بلیط خواهیم داشت که این کار نمونه بارز تخلف است و حتما برخورد خواهد شد.


برچسب ها: مسافربری - سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات - تعزیرات حکومتی - بلیط - محمد علی اسفنانی - ناوگان مسافربری
آخرین اخبار سرویس:

واسطه ها عامل اصلی افزایش قیمت انواع بلیط های مسافربری+ فیلم

واسطه ها عامل اصلی افزایش قیمت انواع بلیط های مسافربری+ فیلم