موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
ماجرای زنده به گور کردن سگ ها در رودسر چیست؟
ماجرای مالیات حساب های بانکی مردم چیست؟
مجری مشهور تلویزیون در زندان + ماجرای زندانی شدن محمدرضا حیاتی چیست؟ / فیلم
مجری معروف در زندان + ماجرای بازداشت محمدرضا حیاتی چیست؟ / فیلم سینما
ماجرای مالیات حساب های شخصی چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:512024-01-27سياسي

ماجرای زنده به گور کردن سگ ها در رودسر چیست؟


خبرگزاری فارس، رشت، حمیدرضا دنیادیده: چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست شد که حکایت از زنده به گور کردن سگ هایی در پارک ملت رودسر داشت که گفته میشد عقیم شده بودند.

  کشتن و رهاسازی سگهای پلاک کوبی شده در پارک ملت رودسر فیلمی که توسط یکی از حامیان حیوانات ضبط، تهیه و منتشر شده بود نشان از کشتار خشونت آمیز سگ هایی می داد که به گفته وی، اکثراشان مورد حمایت شهروندان بوده و واکسینه و عقیم شدند و برای تهیه غذایشان نیز همه مشارکت داشتند.

  تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده دل هر ببینده ای را به درد می آورد و اوج خشونت افرادی که مشخص نیست با دستور چه کسی یا کسانی در رودسر این کشتار را انجام داده اند، را نشان می داد.

  مشاهدات در تصویر و روایت خانمی که مستاصل و نالان، اوج خشونت برخی افراد در کشتار سگ ها را نشان میداد که از بستن دهان سگ ها با سیم های مفتولی گرفته تا ریختن نوخاله ساختمان ها و سنگ های بزرگ بر سرشان برای از بین بردن حیوانات بهره گرفته بودند.

  شهردار: کشتن سگ ها توسط شهرداری رودسر منطقی نیست راوی صحنه خشونت بار علیه سگ ها در رودسر می گفت: این جنایت علیه سگ ها، توسط شهرداری رودسر بوده است؛ اتهامی که مازیار غلامی شهردار رودسر در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن تکذیب صریح آن، میگوید: این سگ ها توسط شهرداری انگل تراپی، ع


برچسب ها: سگ ها - زنده به گور - رودسر - فضای مجازی - پارک ملت - کشتار - خشونت
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زنده به گور کردن سگ ها در رودسر چیست؟

ماجرای زنده به گور کردن سگ ها در رودسر چیست؟