مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت یزد: مشارکت در انتخابات باید آگاهانه باشد تا نماینده توانا انتخاب شود
منوچهر متکی: نگاه تمام کشورها به انتخابات ایران است/ انتخابات سوغات امام به مردم بود/ حضور در انتخابات تکلیف ملی است/ در دوران پهلوی، شرکت مردم در انتخابات فرمایشی بود و آنان حق انتخاب نداشتند؛ افرادی که از قبل مشخص شده بودند، نامشان از صندوق بیرون می آمد
امام جمعه موقت یزد: مردم برای مجلس، نمایندگی امین و توانا انتخاب کنند
آیین افتتاحیه اعتکاف بصیرتی ائمه جمعه استان در مشهد برگزار شد | آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات یک واجب شرعی است
مشارکت آبیکی ها در انتخابات اخیر 55درصد بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-02سياسي

مشارکت در انتخابات باید آگاهانه باشد تا افراد توانا انتخاب شوند


مردم با کمال دقت و بصیرت، نمایندگانی امین و توانا برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند، گفت: مشارکت اقشار مختلف جامعه در انتخابات باید پرشور و آگاهانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدسی، در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان یزد اظهار کرد: نقش نمایندگان در قانونگذاری بسیار اهمیت دارد و باید مردم به نمایندگانی اصلح رای دهند.

وی همچنین به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: نقش این مجلس در کشور بسیار مهم است و مردم به این موضوع حیاتی هم دقت نظر خاص داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که حضور گسترده مردم در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید همراه با بصیرت و پرشور باشد، گفت: مردم در کنار امام راحل (ره) بر طاغوت وابسته به استکبار پیروز شدند.

آیت الله مدرسی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای اقشار مختلف به ویژه جوانان، تصریح کرد: جوانان باید با چهره واقعی استکبار آشنا شوند و بدانند که دفاع از حقوق بشر و آزادی در نزد استکبار و دشمنان شعاری بیش نیست.

پایان پیام/الف


برچسب ها: انتخاب - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - نمایندگان - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات باید آگاهانه باشد تا افراد توانا انتخاب شوند

مشارکت در انتخابات باید آگاهانه باشد تا افراد توانا انتخاب شوند