مطالب مرتبط:
چرا رییس جمهور بر پیگیری کاهش آلودگی هوای اصفهان تاکید دارد؟
دستور ویژه رییس جمهور برای کنترل آلودگی هوا/ به روزرسانی سیاهه انتشار آلودگی هوای مشهد به زودی 
ویدئو| دستور ویژه رییس جمهور برای آلودگی هوای مشهد
ابلاغ دستور رییس جمهوری برای کنترل آلودگی مشهد | چرا مشهد آلوده ترین شهر کشور است؟
شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه 30 دی + آخرین وضعیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 09:212024-01-21اقتصادي

چرا رییس جمهور بر پیگیری کاهش آلودگی هوای اصفهان تاکید دارد؟


سرویس های حمل و نقل بار و مسافر صنایع بزرگ باید نوسازی شوند وی با اشاره به اینکه صنایع بزرگ باید نسبت به ارتقای کیفیت، ساماندهی و رفع آلودگی ها اقدام کنند، ادامه داد: سرویس های حمل و نقل بار و مسافر صنایع بزرگ باید نوسازی شوند و دارای معاینه فنی باشند.

شیشه فروش تصریح کرد: نیروگاه شهید منتظری باید از شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان خارج شود در این راستا مقرر شد تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی توسط وزارت نیرو پیگیری شود و نیروگاه شهید منتظری هم یک برنامه زمانبندی و طرح توجیهی را آماده کند برای اینکه در زمان بندی مناسبت برای خروج از شعاع 50 کیلومتری اقدام کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: تاکید شد منابع اعتباری برای اجرای پروژه قطار شهری از طریق دستگاه های اجرایی ذی ربط کشور اجرایی شود.

وی ادامه داد: محیط زیست برنامه جامع کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان را تدوین کرده و این مطالعه برگرفته از مطالعات مدل سازی و سهم بندی منابع آلاینده هوا و ارائه سناریوها و کاهش آلودگی هوا بر اساس معیارهای اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و محیط زیست است که با همکاری دانشگاه اصفهان و صنعتی تدوین شده است.

شیشه فروش بیان کرد: قرار است نتایج این مطالعه تحت قالب سند کاهش آلودگی هوای اصفهان در شورای برنامه ریزی استان مصوب شود و دستگاه های اجرایی


برچسب ها: حمل و نقل بار و مسافر - صنایع بزرگ - اصفهان - حمل و نقل بار - کاهش آلودگی - شهید منتظری - مدیریت بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

چرا رییس جمهور بر پیگیری کاهش آلودگی هوای اصفهان تاکید دارد؟

چرا رییس جمهور بر پیگیری کاهش آلودگی هوای اصفهان تاکید دارد؟