مطالب مرتبط:
خبر بد: 48 درصد مدیران میانی کشور میل مهاجرت دارند
48 درصد مدیران میانی کشور میل مهاجرت دارند
معان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :بزرگترین بیمارستان سرطان غرب کشور 99 درصد پیشرفت دارد
30 درصد دام مولد کشور ذبح شد
30 درصد دام مولد کشور ذبح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-28اجتماعي

80 درصد پسماندهای کشور قابل بازیافت است


مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 80 درصد پسماندهای کشور قابل استفاده و بازیافت دوباره است، در حالی که همه آن ها به صورت سنتی دفن می شوند.

- مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 80 درصد پسماندهای کشور قابل استفاده و بازیافت دوباره است، در حالی که همه آن ها به صورت سنتی دفن می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی خادم ثامنی صبح امروز در نشست دادستان های کل کشور با علی سلاجقه - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - و دادستان کل کشور گفت: ما به صورت سالانه 20 میلیون تن پسماند عادی، 159 هزار تن پسماند عفونی و بیمارستانی، 133 میلون تن پسماند کشاورزی و سالانه 10 تا 11 میلیون تن پسماند صنعتی ویژه در کشور تولید می کنیم که سوء مدیریت آن باعث وارد شدن آسیب به آب، خاک و هوای کشور می شود.

وی ادامه داد: تبدیل پسماند به کود و انرژی، استفاده از دستگاه های استاندارد زباله سوز، استفاده از روش های نوین مانند هاضم و پیولیز در جهان برای مدیریت پسماند استفاده می شود اما در کشور این روش ها وجود ندارد و از بیش از 600 مرکز دفن کشور تنها چهار، پنج مرکز دفن مهندسی داریم و باقی آن ها به روش دفن تلنباری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ثامنی با بیان اینکه پسماند سالانه 87 هزار میلیارد تومان به محیط زیست آسیب وارد می کند، گفت: روش هایی که ما است


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - پسماند - حفاظت محیط زیست - کشور - استفاده - محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد پسماندهای کشور قابل بازیافت است

80 درصد پسماندهای کشور قابل بازیافت است