مطالب مرتبط:
اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در حاشیه بزرگراه آزادگان
اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در حاشیه بزرگراه آزادگان
رای اولی ها نقش موثری در برگزاری انتخابات پرشور دارند
رهبر انقلاب: نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است/ خواص می توانند برای برگزاری انتخابات پرشور نقش آفرین باشند
رهبر انقلاب: نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است / خواص می توانند برای برگزاری انتخابات پرشور نقش آفرین باشند / وظیفه خواص سنگین است؛ نتیجه غفلت خواص از وظیفه خود ضربه های سنگین تاریخی به ملت خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:252024-02-05سياسي

ساماندهی معتادان متجاهر نقش موثری در افزایش احساس امنیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی در همایش تخصصی رؤسای پلیس مبارزه مواد مخدر سراسر کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص حدود 4 هزار شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر، - دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ساماندهی معتادان متجاهر نقش موثری در افزایش احساس امنیت جامعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی در همایش تخصصی رؤسای پلیس مبارزه مواد مخدر سراسر کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص حدود 4 هزار شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز را مدیون جانفشانی شهدا هستیم.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، گفت: از همه شما عزیزان که در عرصه مبارزه با مواد مخدر در حال مجاهدت و تلاش هستید به خصوص فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان که انصافاً در حوزه های راهبردی، میدانی و عملیاتی تحول ایجاد کرده، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی خاطر نشان کرد: عموماً بیشتر کشفیات در خطوط مرزی صورت می گیرد که این موضوع خود نشاندهنده تدوین و اجرای برنامه ریزی مناسب و درست فراجا است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تولید و قاچاق مواد مخدر در سطح بین الملل به ویژه در فضای مجازی افزایش چشمگیری داشته است، عنوان داشت: در سال 2023 الگوی مصرف مواد مخدر تغییر داشته و به سمت


برچسب ها: مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - ستاد مبارزه با مواد مخدر - ساماندهی معتادان متجاهر - مبارزه - مواد - مخدر
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادان متجاهر نقش موثری در افزایش احساس امنیت دارد

ساماندهی معتادان متجاهر نقش موثری در افزایش احساس امنیت دارد