مطالب مرتبط:
آیین رونمایی از طرح نهضت قرآن آموزی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
20 طرح گردشگری اصفهان در دهه فجر افتتاح می شود
محصول جدید بیمه سرمد رونمایی شد
رونمایی از مقصد برانکو؛ مرد کروات در شرق آسیا
رونمایی از مقصد برانکو؛ مرد کروات در شرق آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-07سياسي

4 طرح گردشگری کرمانشاه رونمایی می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رونمایی از چهار طرح گردشگری کرمانشاه از جمله تقویم رویدادهای گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رونمایی از چهار طرح گردشگری کرمانشاه از جمله تقویم رویدادهای گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهارکرد: امسال برای حضور در این نمایشگاه چهار تم(موضوع) اصلی و چند تم حاشیه ای را برای معرفی کرمانشاه انتخاب کرده ایم.

وی افزود: باتوجه به اینکه کاروانسرای بیستون به تازگی در قالب کاروانسرهای ایرانی به ثبت جهانی رسید، بنابراین تم اصلی حضور کرمانشاه در این نمایشگاه را روی این بنای تاریخی قرار داده ایم و طراحی غرفه هم بر این مبنا بوده است معاون گردشگری استان از خوراک به عنوان تم دوم برای معرفی کرمانشاه در این نمایشگاه نام برد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک در کشور است، در این نمایشگاه ظرفیت های مهم گردشگری خوراک استان و خوراک های مطرح آن را معرفی خواهیم کرد.


برچسب ها: گردشگری - کرمانشاه - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه - گردشگری تهران - صنایع دستی و گردشگری - رویدادهای گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح گردشگری کرمانشاه رونمایی می شود

4 طرح گردشگری کرمانشاه رونمایی می شود