مطالب مرتبط:
اجرای پویش سلامت در فارس
توسعه میادین نفت و گاز در برنامه هفتم کلید خورد
افزایش حقوق بازنشستگان در بهمن ماه کلید خورد + مبلغ عیدی بازنشستگان چقدر است؟
ساخت 60 هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان کلید خورد
نقشه دشمن برای انزوای سیاسی و اقتصادی ملت ایران شکست خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-17پزشكي

دو پویش سلامت محور در فارس کلید خورد


معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز 2 پویش «ارتقای آگاهی و سلامت مادران باردار» از 28 بهمن لغایت 4 اسفند و «فارس زیبا با طبیعت بدون زباله» از 13 تا 17 اسفند خبر داد.

- ایسنا/فارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز 2 پویش ارتقای آگاهی و سلامت مادران باردار از 28 بهمن لغایت 4 اسفند و فارس زیبا با طبیعت بدون زباله از 13 تا 17 اسفند خبر داد.

عباس رضاییان زاده امروز، 28 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروزه بحران ریختن زباله در طبیعت به یک پدیده عمومی تبدیل شده است، گفت: زباله ها نه تنها باعث از بین رفتن زیبایی طبیعت می شوند بلکه به آن آسیب می رساند.

وی ادامه داد: ریختن زباله در طبیعت اثرات جبران‎ناپذیری را بر منابع آب و خاک ما خواهد داشت.

رهاسازی پلاستیک در محیط زیست ضمن ایجاد آسیب هایی مثل بیماری و مرگ حیوانات، آلودگی منابع طبیعی و چرخه غذایی جانوران و انسان ها، چهره بسیار نامطلوبی از طبیعت محیط زیست ما ایجاد می کند.

رضاییان زاده با تصریح اینکه اغلب مردم با اینکه می دانند کیسه پلاستیکی و ظرف های ساخته شده از پلاستیک به محیط زیست آسیب می رسانند، باز هم برای خرید و جابه جایی وسایل از کیسه پلاستیکی استفاده می کنند، گفت: تجزیه طولانی مدت از خصوصیت های پلاستیک است که سال ها طول می کشد و در طول این مدت، به دلیل تا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - زباله - مادران باردار - طبیعت
آخرین اخبار سرویس:

دو پویش سلامت محور در فارس کلید خورد

دو پویش سلامت محور در فارس کلید خورد