مطالب مرتبط:
سنگفرش گذر خوراک رشت و پروژه کلانی که ادامه می یابد
معدوم سازی 13 تُن انواع خوراک دام تاریخ گذشته در شیروان
افتتاح اولین کارخانه مکمل خوراک دام در نیشابور
افتتاح اولین کارخانه مکمل خوراک دام در نیشابور
مرگ دردناک مرد جوان در سقوط کابین آسانسور / در رشت رخ داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-13اقتصادي

سنگفرش «گذر خوراک» رشت ادامه می یابد


سنگفرش کوچه جمشید جمراد و نامگذاری این محور به نام «گذر خوراک»، از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در حال اجراست و سنگفرش این کوچه در راستای پروژه کلان گردشگری رشت و با تاکید بر گردشگری خوراک انجام خواهد شد.

- ایسنا/گیلان سنگفرش کوچه جمشید جمراد و نامگذاری این محور به نام گذر خوراک ، از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در حال اجراست و سنگفرش این کوچه در راستای پروژه کلان گردشگری رشت و با تاکید بر گردشگری خوراک انجام خواهد شد.

یک هفته ای می شود پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت آغاز شده و شب هنگام اهالی محله شاهد پروژه ای هستند که پیش از این مطالعات آن از سوی حوزه بازآفرینی سازمان عمران شهرداری انجام شده بود.

پروژه ای که در فاز نخست آن باید کوچه جمشید جمراد در اتصال به پیاده راه اعلم الهدی، کف سازی و سنگفرش شود و در فازهای بعدی این سنگفرش تا گذر آفخرا و بازار بزرگ ادامه می یابد.

کوچه جمشید جمراد، بخش باقیمانده بازارچه قدیم سبزه میدان است که در زمان پهلوی اول و با احداث خیابان اعلم الهدی، بخش هایی از آن از بین رفت.

خیابان اعلم الهدی در سال 1391، نخستین محوری بود که به عنوان پیاده راه فرهنگی سنگفرش شد و حالا در ادامه پروژه کلان گردشگری پیاده در بافت های تاریخی رشت، بخش باقیمانده کوچه جمشید جمراد نیز قرار ا


برچسب ها: سنگفرش - سازمان عمران - گردشگری - بازآفرینی - پروژه - خوراک - گردشگری خوراک
آخرین اخبار سرویس:

سنگفرش «گذر خوراک» رشت ادامه می یابد

سنگفرش «گذر خوراک» رشت ادامه می یابد