مطالب مرتبط:
22 برنامه فرهنگی هنری برای اجرا در دهه فجر چهارمحال و بختیاری آماده شد
توضیحات سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره افزایش بودجه صدا و سیما در 1403
قرارگاه فرهنگی در کرمانشاه راه اندازی می شود
راه اندازی قرارگاه فرهنگی در کرمانشاه
تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه های دولتی به فعالیت های فرهنگی و هنری در بودجه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 07:402024-01-29فرهنگي

رخدادهای فرهنگی- هنری خیابانی کرمانشاه افزایش می یابد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رخدادهای فرهنگی- هنری را به کف خیابان برده و در ارتباط مستقیم با مردم این اتفاقات رقم خواهد خورد.

- پوریا جلالی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه رخدادهای خیابانی در دستور کار این اداره کل است، اظهار کرد: رخدادهای فرهنگی- هنری را به کف خیابان برده و در ارتباط مستقیم با مردم این اتفاقات رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این راستا، اضافه کرد: در گام اول رخدادهای خیابانی همایش راویان غزه را داشتیم که بهترین هنرمندان نقاش از 17 استان در کرمانشاه جمع شده در معابر اصلی شهر کرمانشاه با رنگ و روغن نسبت به کودکان غزه و جنایت رژیم منحوس صهیونیستی خلق آثار داشتند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش علمی پژوهشی  امام رضا(ع) در کرمانشاه، افزود: این همایش یکی از رخدادهای بسیار خوب بود که منتهی به خلق تولید چندین مقاله در حوزه کودک و نوجوان شد.

وی اضافه کرد: جشنواره استانی تئاتر صحنه ای و خیابانی را شاهد بودیم که یکی از پررونق ترین اتفاقات تئاتر در 10 سال گذشته بود که پرشور و نشاط برگزار شد.


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - کرمانشاه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - استان کرمانشاه - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - خیابان
آخرین اخبار سرویس:

رخدادهای فرهنگی- هنری خیابانی کرمانشاه افزایش می یابد

رخدادهای فرهنگی- هنری خیابانی کرمانشاه افزایش می یابد