مطالب مرتبط:
امام جمعه شیراز: شهادت شاهچراغ (ع) باید به عنوان آیین مذهبی خاص شیراز انعکاس یابد
معرفی سالروز شهادت شاهچراغ(ع) به جهان اسلام
سالروز شهادت شاهچراغ (ع) به جهان تشیع معرفی شود
ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد امام علی (ع)
پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-24سياسي

برنامه های ویژه برای سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز


در آستانه سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی(ع) قرار داریم و در همین راستا و به همت امام جمعه شیراز، قرار است امسال برنامه هایی ویژه تر برای بزرگداشت این اتفاق در شیراز رقم بخورد.

- برنامه های ویژه برای سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز ایسنا/فارس در آستانه سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی(ع) قرار داریم و در همین راستا و به همت امام جمعه شیراز، قرار است امسال برنامه هایی ویژه تر برای بزرگداشت این اتفاق در شیراز رقم بخورد.

به همین دلیل نشستی رسانه ای با حضور امام جمعه شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت فرهنگی حرم شاهچراغ (ع) و اصحاب رسانه در سالن هیئت امنا این حرم مطهر برگزار شد.

ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سال های گذشته، آنطور که شایسته و بایسته است به سالروز شهادت آن حضرت پرداخته نشده است، گفت: رسانه ها همواره تلاش زیادی داشته اند تا این روز به خوبی دیده شود، اما بیش از پیش باید به آن پرداخته شود.

حمیدرضا قانعی افزود: سال گذشته طرحی داشتیم که سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در تقویم رسمی کشور ثبت شود، اما این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است، چون مسئولان امر می گویند؛ مستندات کافی وجود ندارد.


برچسب ها: سالروز شهادت - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - شیراز - سالروز - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه برای سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز

برنامه های ویژه برای سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز