مطالب مرتبط:
امام جمعه آستارا: خواص دستاوردهای نظام را به درستی تبیین کنند
رییس پلیس امنیت : به اتهام سلبریتی های تبلیغ کننده برای «کوروش کمپانی» رسیدگی می شود
پلیس: به اتهامات سلبریتی هایی که اقدام به تبلیغ برای شرکت «کوروش کمپانی» کرده اند، رسیدگی خواهد شد
امام جمعه آبادان: دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ وسیعی انجام می دهد
(ویدئو) تبلیغ هادی چوپان برای کوروش کمپانی | هادی چوپان به دردسر بزرگ افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-17سياسي

جانمایی 13 مکان در آستارا برای تبلیغ نامزدها


13 مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر آستارا برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: 13 مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر آستارا برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

محمدرضا شهاب زاده شنبه 28 بهمن در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر آستارا و در ایام تبلیغات انتخابات، 13 نقطه از شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری آستارا جانمایی شده است، اظهار کرد: شهرداری آستارا برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان های عمومی و دولتی مکان هایی را در میدان های اصلی شهر آستارا برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، 13 مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

شهاب زاده گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در 13 نقطه تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام های تبلیغاتی خود اقدام


برچسب ها: نامزدهای انتخابات - پوسترهای تبلیغاتی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - تبلیغات - تبلیغات نامزدهای انتخابات - آستارا - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 13 مکان در آستارا برای تبلیغ نامزدها

جانمایی 13 مکان در آستارا برای تبلیغ نامزدها