مطالب مرتبط:
خواص جامعه دیگران را برای حضور در انتخابات تشویق کنند
انتخابات آتی آمریکا؛ سناریوهای محتمل و تهدیدات پیش رو
ایجاد امنیت مردم پایه به برکت انتخابات است
توافق جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای 11 کاندیدای خبرگان در انتخابات اسفند 1402/ خط خوردن 5 کاندیدای تهران از لیست جامعتین + جدول
اسامی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-16سياسي

خواص میدان دار عرصه انتخابات باشند


استاندار البرز از خواص استان البرز خواست تا میدان دار عرصه انتخابات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز جمعه، 27 بهمن ماه در دومین همایش عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات شهرستان کرج، گفت: خواص میدان دار عرصه انتخابات باشند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور عزتمندانه آحاد مردم در مراسم ایام الله دهه فجر امسال باشکوه تر از همیشه برگزار شد.

وی در ادامه با قدردانی از حضور نمایندگان فرماندار و مجریان و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرج با اشاره قرار دادن فلسفه برگزاری همایش های ویژه با عوامل اجرایی انتخابات در شهرهای استان البرز گفت: این سلسله همایش ها علاوه بر اینکه دیداری با یکایک مجریان برگزاری انتخابات است، تمرینی هم در ایام باقی مانده به انتخابات یازدهم اسفندماه بشمار می رود.

مقام عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو شاهد حضور و مشارکت اقوام و وحدت و همدلی مردم در استان خواهیم بود.

استاندار البرز در جمع عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: منظور از خواص شما هستید افرادی که به هر حال به نوعی به نظام اسلامی و انقلاب ارادت دارید و خانواده شهدا ایثارگرانی که منتخب شده اید تا از آرا مردم صیانت کنید.


برچسب ها: انتخابات - استان البرز - شهرستان کرج - استان - البرز - پیروزی انقلاب اسلامی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

خواص میدان دار عرصه انتخابات باشند

خواص میدان دار عرصه انتخابات باشند