مطالب مرتبط:
افزایش نسبی دما در تهران
هواشناسی از افزایش دما در تهران خبر داد/ کاهش کیفیت هوا در این مناطق
افزایش دما و خطر ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج - چالوس
خبر مهم برای معلمان/ افزایش حقوق فرهنگیان پس از رتبه بندی چقدر است؟
وزیر کار میانگین افزایش دستمزد کارگران را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-11اجتماعي

افزایش دما در مازندران


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه 22تا شنبه 28 بهمن به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

- ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه 22تا شنبه 28 بهمن به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران، روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 بهمن آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری با تداوم هوای گرم ، در بعضی ساعات با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه 24 و 25 بهمن ماه آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما، در ارتفاعات گاهی با وزش باد همراه است.

طبق اعلام هواشناسی مازندران روز پنج شنبه 26 بهمن آسمان مازندران، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما از بعدازظهر با افزایش ابر؛ از اواخر شب در مناطق کوهستانی نیمه غربی استان با بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران روز جمعه27 بهمن هوای استان در نیمه غربی، ابری با کاهش دما، بارندگی(در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و وزش باد نسبتا شدید؛ در نیمه شرقی هم هوای نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با باران و برف) و وزش با


برچسب ها: مازندران - شنبه - هواشناسی مازندران - صاف تا قسمتی ابری - افزایش - استان مازندران - بهمن
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما در مازندران

افزایش دما در مازندران