مطالب مرتبط:
فارس من| پاسخ به عدم ارائه حلقه های لاستیک در سامانه توزیع لاستیک دولتی قم
برخورد با خانه های پلاک قرمز با همراهی دستگاه قضا
برخورد با خانه های پلاک قرمز با همراهی دستگاه قضایی طی روز های آتی
توصیه وزارت بهداشت؛ ماست بخورید
پیام تسلیت آیت الله العظمی نوری همدانی به وزیر بهداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-05پزشكي

توزیع 34 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تشریح دستاوردهای حوزه سلامت استان فارس طی دولت سیزدهم گفت: ساخت و توزیع 34 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 610 میلیون تومان از جمله این دستاوردهاست.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تشریح دستاوردهای حوزه سلامت استان فارس طی دولت سیزدهم گفت: ساخت و توزیع 34 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 610 میلیون تومان از جمله این دستاوردهاست.

عباس رضاییان زاده امروز، 16 بهمن ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جایگاه کنونی و موفقیت های حوزه سلامت در کشور از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به دستاوردهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون افزود: این معاونت در راستای رسالت ذاتی خود در بهبود مستمر کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم از ابتدای دولت سیزدهم تا دی 1402 اقدام به بهره برداری از 47 مرکز ارائه خدمات بهداشتی با صرف اعتباری بالغ بر 89 میلیارد تومان کرده است و بهره برداری از 13 پروژه بهداشتی در دهه فجر امسال با صرف اعتباری بالغ 56 و یک میلیارد تومان را در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - بهداشت - دانشگاه علوم - دولت سیزدهم - خانه بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری در فارس

توزیع 34 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری در فارس