مطالب مرتبط:
دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار
دستگیری 30 خرده فروش و معتاد متجاهر در گرمسار
کشف حدود 9 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه
این قاچاقچی بزرگ مواد مخدر ملکه زیبایی زندان های روسیه شد!+ عکس
انتقال 120 معتاد متجاهر شهریاری به کمپ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-28حوادث

دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار


با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح «آرامش در شهر» به مدت 24 ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

- با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به مدت 24 ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان خبر داد و گفت: در این راستا 30 نفر دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به مدت 24 ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

وی افزود: با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی و با هماهنگی مراجع قضایی در اجرای این طرح، چهار پاتوق معتادان متجاهر جمع آوری و پاکسازی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: در این راستا تعداد 30 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر و مقدار 56 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات استع


برچسب ها: خرده فروشان مواد مخدر - مواد مخدر - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی شهرستان - خرده فروش - خرده فروشان - مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار

دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار