مطالب مرتبط:
سارق مسافرنما در مشگین شهر دستگیر شد |
دستگیری یک سارق لوازم خودرو کشف شد/ اعتراف به 100 فقره سرقت
دستگیری 2 عضو شورای شهر نسیم شهر؛ رییس شورا تحت تعقیب است
دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت
دستگیری مزاحم شهروندان مریوانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:402024-01-28حوادث

دستگیری سارق مسافرنما در شهرستان مشکین شهر


فرمانده انتظامی شهرستان مشکین شهر گفت: درپی دریافت گزارش یک فقره وقوع سرقت به عنف در شهرستان مشکین شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نیک روز سلیمانی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیرهای دادستان شهرستان و صدور دستور قضایی و همچنین با رصد فنی و تخصصی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و همچنین اقدام مقتدرانه پلیس شهرستان، سارق غیربومی سابقه دار، به هویت (ب_ع) دستگیر شد.

وی افزود: این سارق اخیرا با تهدید، ارعاب و آزار صاحبان منزل اقدام به سرقت کرده و متواری شده بود؛ در عملیاتی  غافلگیرانه ، و با تعقیب و مراقبت از شهرستان شوشتر خوزستان به تهران، نهایتا در شهر پرند توسط پلیس مشکین شهر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مشکین شهر گفت: مقابله با سرقت و جرائم خشن در اولویت کار نیروی انتظامی بوده و پلیس با مرتکبین و متخلفین در چارچوب قانون، بدون هیچ اغماضی و قاطعانه برخورد می کند.

پایان پیام/3886/


برچسب ها: شهرستان - شهرستان مشکین شهر - مشکین شهر - فرمانده انتظامی - مشکین - فرمانده انتظامی شهرستان - سربازان گمنام امام زمان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق مسافرنما در شهرستان مشکین شهر

دستگیری سارق مسافرنما در شهرستان مشکین شهر