مطالب مرتبط:
پرسپولیس 152 میلیارد تومان جریمه شد!
آغاز به کار صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی آریوژن با سرمایه 100 میلیارد تومان
باشگاه پرسپولیس 152 میلیارد تومان جریمه شد
جزییاتی از تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن| پرداخت 300 میلیون تومان وام مسکن برای این خانواده ها
سقوط آزاد شاخص بورس در یک ساعت/ خروج سرمایه از 1500 میلیارد تومان گذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 11:202024-01-29اقتصادي

جذب 300 میلیارد تومان از خیرین یاریگران زندگی


مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از زمان تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی تاکنون افزون بر 300 میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از زمان تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی تاکنون افزون بر 300 میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار شده است.

فرزین رحیم نظری در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی بوشهر با بیان اینکه حدود یک سال و نیم از راه اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور می گذرد اظهار کرد: امروز در بیست و هفتمین استان مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در ایجاد طرح های اشتغال زایی و حمایت از بهبودیافتگان از اعتیاد دارند، خاطرنشان کرد: پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی از جمله زمین برای ایجاد کارگاه های اشتغال زایی و کارآفرینی از جمله خدمات خیرین یاریگران زندگی در کشور است.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اهداف مهم این نهاد را ایجاد اشتغال حین درمان معتادان دانست و اضافه کرد: در این راستا کارگاه ها و سوله ها برای اشتغالزایی راه اندازی می شود تا این حلقه مفقوده درمان معتادان که ایجاد شغل است تکمیل شود چون اگر ا


برچسب ها: یاریگران زندگی - مجمع خیرین - خیرین - ستاد مبارزه با مواد مخدر - میلیارد تومان - مبارزه با مواد مخدر - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

جذب 300 میلیارد تومان از خیرین یاریگران زندگی

جذب 300 میلیارد تومان از خیرین یاریگران زندگی