مطالب مرتبط:
دیدار 2 نظامی ارشد ایران و عربستان+عکس
دیدار مقامات نظامی ایران و عربستان در پایتخت سعودی ها
هیات نظامی ایران به عربستان رفت
سفر هیأت نظامی ایران به عربستان
سفر هیأت نظامی ایران به عربستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 21:352024-02-05بين الملل

رایزنی دو مقام ارشد نظامی ایران و عربستان در ریاض


امیر سرتیپ «بهمن بهمرد» جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارتشبد «فیاض بن حامد الرویلی» رییس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی دیدار و رایزنی کرد.

- امیر سرتیپ بهمن بهمرد جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارتشبد فیاض بن حامد الرویلی رییس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار روابط دوکشور در حوزه های مختلف امنیتی و دفاعی دو جانبه و منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیر بهمرد در این دیدار با تاکید بر توانایی ها وتوانمندی های دفاعی و نظامی کشورمان آمادگی ایران را برای گسترش مناسبات فی مابین اعلام کرد و ضمن تسلیم پیام وزیر دفاع کشورمان به وزیر دفاع عربستان، از طرف سعودی برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

براساس اعلام سفارت ایران در عربستان، ارتشبد الرویلی نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به هیات ایرانی و قدردانی از پذیرش دعوت جهت حضور در نمایشگاه دفاعی ریاض، بر توسعه همکاری ها دو کشور در حوزه نظامی و دفاعی تاکید کرد.

براساس این گزارش، دومین نمایشگاه بین المللی دفاعی سعودی با حضور بیش از 85 کشور دنیا و درقالب 600 شرکت و غرفه در ریاض در حال برگزاری است.


برچسب ها: ستاد کل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - رییس ستاد کل نیروهای مسلح - جمهوری اسلامی ایران - عربستان - ایران - ستاد کل
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دو مقام ارشد نظامی ایران و عربستان در ریاض

رایزنی دو مقام ارشد نظامی ایران و عربستان در ریاض