مطالب مرتبط:
پارکینگ های توقیفی مازندران ساماندهی می شوند
آموزشیاران نهضت سوادآموزی از طرح ساماندهی حذف نشده اند
حاجی بابایی مطرح کرد: پرداخت عادلانه؛ رهیافت مصوبه مجلس درباره «مصوبه ساماندهی کارکنان دولت»
پرداخت عادلانه؛ رهیافت مصوبه مجلس درباره «مصوبه ساماندهی کارکنان دولت»
فوری / مزایای طرح ساماندهی کارکنان دولت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:562024-02-01سياسي

پارکینگ های توقیفی مازندران ساماندهی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در ششمین نشست شورای قضایی استان مازندران به میزبانی مرکز آموزشی سازمان زندان های شمال کشور با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: سیاست های کلی توسعه دریامحور توسط مقام معظم رهبری به مسوولان کشور و متعاقب آن به دستگاه قضایی استان مازندران هم ابلاغ شده که در جلسه امروز نقش دادگستری استان در توسعه فعالیت های اقتصادی دریامحور مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی استان برای انجام وظایف محوله در راستای اجرای این سیاست ها در حوزه دریا آمادگی کامل داشته و در این راستا اهتمام ویژه و تعامل مناسب با ارگان های مرتبط خواهد داشت.

رییس کل دادگستری مازندران از ساماندهی پارکینگ های توقیفی استان در سال جاری خبر داد و گفت: از آغاز طرح تاکنون بیش از 8 هزار دستگاه اعم از خودرو و موتور سیکلت تعیین تکلیف و با برگزاری مزایده از پارکینگ های استان تخلیه شده است.

اکبری اضافه کرد: برای اجرای این طرح تا پایان سال برنامه ریزی شده و این برنامه در سال آینده نیز با قوت و قدرت پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات قضایی و ضابطان استان باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اعم از موتور سیکلت و خودرو اقدام کنند تا با مشکل انباشت وسایل نقلیه و مشکلات  مر


برچسب ها: مازندران - استان مازندران - استان - رییس کل دادگستری مازندران - دستگاه قضایی - به گزارش خبرگزاری فارس - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ های توقیفی مازندران ساماندهی می شوند

پارکینگ های توقیفی مازندران ساماندهی می شوند