مطالب مرتبط:
استخدام منشی در سهند رایانه کویر یزد در یزد
استخدام کارشناس حسابداری با سرویس در پارس سهند رادیاتور در تهران
استخدام کارشناس مهندسی محصول در پارس سهند رادیاتور در مامازند-پاکدشت تهران
فیلم| راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر مشهدریزه تایباد
فیلم| راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر مشهدریزه تایباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 07:592024-02-12سياسي

پیوست فرهنگی شهر جدید سهند بر چه مبنای خواهد بود


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: پیوست فرهنگی شهر جدید سهند در حوزه مدیریت شهری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، طی جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، هماهنگی های لازم در راستای تهیه پیوست فرهنگی شهر و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی اساتید پیام نور در شهر جدید سهند انجام شد.

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در این رابطه اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی و شرکت عمران شهر جدید سهند، پیوست فرهنگی شهر جدید سهند در حوزه مدیریت شهری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب تدوین می شود.

وی، استفاده از تولیدات دانش بنیان در پروژه های اجرا شده در شهر جدید سهند را از دیگر برنامه های مشترک در راستای این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش و سمینار مشترک با محوریت حقوق شهروندی و همچنین برگزاری بازدیدها در قالب راهیان پیشرفت با حضور دانشجویان این دانشگاه در شهر جدید سهند از دیگر مواردی است که در راستای این تفاهم نامه اجرایی می شود.

سعیدی با اشاره به فعالیت های مرکز اشتغال و کارآفرینی هشت بهشت، از برخورداری زنان شاغل این مرکز از امکانات سامانه مشاغل خانگی دانشگاه پیام


برچسب ها: شهر جدید سهند - شرکت عمران شهر جدید سهند - مدیرعامل شرکت عمران - پیوست فرهنگی - بیانیه گام دوم انقلاب - شرکت عمران - سهند
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی شهر جدید سهند بر چه مبنای خواهد بود

پیوست فرهنگی شهر جدید سهند بر چه مبنای خواهد بود