مطالب مرتبط:
اجرای 200 هزار برنامه طی ایام دهه فجر در فارس
همزمان با ایام دهه فجر؛ اجرای بیش از 1500 برنامه ورزشی در استان تهران
اجرای 100 عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
اجرای بیش از 300 عنوان برنامه در دهه فجر شهرستان فیروزه
اجرای برنامه های دهه فجر با رویکرد امیدآفرینی و جوانگرایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:202024-01-31ورزشي

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در نیشابور


رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: بیش از 200 عنوان برنامه در دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است که حدود 55 برنامه ویژه آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از نیشابور ظهر امروز حجت الاسلام عبدالرحمن یداللهی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: جشن هایی که برنامه ریزی شده است 12 مراسم به صورت برنامه محوری با حضور حداکثر مردمی و محوریت مساجد است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور افزود: در ایام دهه فجر برگزاری 6 مراسم را در بخش ها و روستاهای نیشابور داریم، همچنین 29 مورد برنامه ورزشی با مشارکت مردمی و مسابقات حرفه ای و نیز 16 برنامه معنوی و قرآنی با برپایی محافل انس با قرآن برگزار می شود.

وی ابراز کرد: به مناسب جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی 10 طرح در شهر نیشابور و 16 طرح و پروژه در بخش ها و روستاهای نیشابور افتتاح می شود.

حجت الاسلام یداللهی اضافه کرد: برپایی 9 میز خدمت و43 برنامه فرهنگی که براساس سلیقه مردم برنامه ریزی شده است از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است که در همه قسمت های شهر برنامه ها اجرا می شود و در نهایت راهپیمایی 22 بهمن که با حضور پرشور مردم حماسه دیگری رقم خواهد خورد.


برچسب ها: نیشابور - رییس سازمان تبلیغات اسلامی - برنامه - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در نیشابور

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در نیشابور