مطالب مرتبط:
برگزیدگان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح مشخص شدند
برگزیدگان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح مشخص شدند
جاجرم خراسان شمالی میزبان مسابقات ملی مهارت است
اسامی برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح
افتخارآفرینی قاری و مؤذن آران و بیدگلی در مسابقات نیروهای مسلح کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-08سياسي

کسب طلای مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سرباز سقزی


در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، علی فرخیان مهارت آموخته تیپ 22 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سقز موفق به کسب مدال طلا در رشته برق خودرو شد .

-  سید علی علوی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در 15 رشته با شرکت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور به میزبانی استان تهران از 11 الی 15 بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات،ه مهارت آموخته تیپ 228 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سقز توانست با کسب مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات در رشته برق خودرو افتخار دیگری را برای استان کردستان رقم بزند.

علوی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در امر مهارت آموزی و کسب تخصص لازم برای جوانان جهت ورود به بازار کار پس از اتمام دوره ضرورت شناسایی نخبگان مهارت و حمایت از این افراد و تبدیل آنان به کارآفرینان آینده و تبیین منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر تشکیل قرارگاه مهارت آموزی با هدف توانمندسازی جوانان این مرز و بوم ذکر کرد.


برچسب ها: نیروهای مسلح - مسابقات ملی مهارت - ارتش جمهوری اسلامی ایران - مسابقات - جمهوری اسلامی ایران - کارکنان - ارتش جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کسب طلای مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سرباز سقزی

کسب طلای مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سرباز سقزی