مطالب مرتبط:
زارع پور: فیبر نوری تا پایان دولت به همه شهر ها خواهد رسید
مخابرات استان تهران در دهه فجر 120 ساختمان بلند مرتبه را به فیبر نوری متصل کرد
اجرای طرح ملی فیبر نوری در آمل آغاز شد
زارع پور : فیبر نوری تا پایان دولت به همه شهرها خواهد رسید / انقلابی در حوزه ارتباطات اتفاق خواهد افتاد + فیلم
فیلم| افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید دیپلمات ناصر ریگی در روستای میرعبدالله زابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-17فناوري

افتتاح خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در شهر نکا را با سنجش سرعت آن در منزل خانواده یکی از شهدای این شهر افتتاح کرد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در شهر نکا را با سنجش سرعت آن در منزل خانواده یکی از شهدای این شهر افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک؛ مراسم افتتاحیه توسعه شبکه فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری (FTTX) آسیاتک در شهر نکا، پنج شنبه، 26 بهمن ماه 1402 با سنجش سرعت خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در منزل شهید مرادیان برگزار شد.

این مراسم در جریان سفر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران برای بررسی روند توسعه شبکه فیبر نوری، امضای تفاهم نامه در همین راستا و افتتاح دکل USO در سطح استان برگزار شد.

تحقق 75 درصدی تعهدات آسیاتک در مازندران در جریان این مراسم، مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک اعلام کرد: پروژه توسعه شبکه فیبر نوری آسیاتک مهر سال 1401 با شروع حفاری در شهر چالوس آغاز شد و اکنون آسیاتک در پنج شهر چالوس، نشتارود، عباس آباد، کیاکلا و نکا در حال ارائه خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری است.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - خدمات اینترنت - فیبر نوری - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات - آسیاتک
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا

افتتاح خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا