مطالب مرتبط:
حضرت زینب(س) تکلیف محوری را به زنان مسلمان می آموزند
فرازی از زیارت نامه حضرت زینب سلام الله علیها + فیلم
اعلام موجودیت آرایشگران خدامحور ؛ ترویج آرایشگری زنانه متناسب با جامعه اسلامی | آرایشگر خدامحور دربار فرعون، الگوی زنان ایرانی | کاشت ناخن نه اما...
استوری ویژه وفات حضرت زینب(س) در سال 1402
عکس | تصاویری از تشرف آیت الله خامنه ای به حرم حضرت زینب (س) در سال 1363
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:452024-01-27سياسي

زنان با الگوگیری از حضرت زینب(س) بیان کننده حقانیت در جامعه باشند


حضرت زینب(س) شخصیت علمی داشتند و مدرس مفاهیم علمی و تفسیر قرآن به زنان جامعه خود بودند، حضور ایشان در این جایگاه نشان می دهد که زنان باید با پیروی از ایشان بیان کننده مفاهیم علمی و حقانیت در جامعه باشند.

- زنان با الگوگیری از حضرت زینب(س) بیان کننده حقانیت در جامعه باشند ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مذهبی گفت: حضرت زینب(س) شخصیت علمی داشتند و مدرس مفاهیم علمی و تفسیر قرآن به زنان جامعه خود بودند، حضور ایشان در این جایگاه نشان می دهد که زنان باید با پیروی از ایشان بیان کننده مفاهیم علمی و حقانیت در جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خصوصیات برجسته حضرت زینب (س)، اظهارکرد: حضرت زینب(س) دارای صفات و ویژگی های شناخته شده ای هستند و در روایات به این صفات اشاره شده است که می تواند الهام بخش زنان و دختران در جامعه قرارگیرد.

وی ادامه داد: یکی از این صفات بارز که به ایشان نسبت داده شده است و به آن شناخته شده اند ویژگی و صفت عقیله بنی هاشم به معنای زن عاقل است که در اسلام بارها به مسئله عقل و عقلانیت توجه شده است.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: بهره بردن از عقلانیت و منطق آن چیزی است که به وسیله آن می توانیم به عبادت خداوند بپردازیم و به درجات بالایی از بهشت دست پیدا کنیم؛ باید در زندگی با الگوگیری


برچسب ها: حضرت زینب - جامعه - زنان - حقانیت - مفاهیم - زینب - علمی
آخرین اخبار سرویس:

زنان با الگوگیری از حضرت زینب(س) بیان کننده حقانیت در جامعه باشند

زنان با الگوگیری از حضرت زینب(س) بیان کننده حقانیت در جامعه باشند