مطالب مرتبط:
بانک مرکزی از مصوبه مجلس برای تقویت ارزش پول ملی استفاده کند/ حدود 70 آیین نامه مربوط به قوانین در دولت هنوز تدوین نشده است
چند آیین نامه مربوط به قوانین در دولت هنوز تدوین نشده است؟
حسین مرعشی: اصلاح طلبان در اکثر شهرهای کرمان نامزد دارند /نماینده سالم در مجلس می خواهیم /فساد اخلاقی خط قرمز ماست/با سرنوشت مردم شوخی نکنید!
آیین نکوداشت حجت الاسلام حسین انصاریان برگزار می شود
همایش علمی هیأت و آیین های مذهبی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 10:152024-02-13اقتصادي

اصلاح آیین نامه طبیعت گردی و معرفی شهرهای سبز


دبیر کمیته ملی طبیعت گردی کشور از به روزرسانی آیین نامه طبیغت گردی پس از 18 سال خبر داد و گفت: شهرهای پایلوت گردشگری سبز معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جهانشاهی در دومین سمپوزیوم ملی و گردشگری سبز کشور که در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزار شد، گفت: با توجه به حرکت های گام به گام صنعت گردشگری که در بخش های مختلف از جمله گسترش ظرفیت های قانونی که در برنامه توسعه هفتم شاهد آن هستیم یا افزایش تعطیلات هفتگی، تسهیل ورود گردشگران خارجی، کوتاه کردن فرآیندهای صدور مجوزهای کسب و کار مرتبط با صنعت گردشگری و موارد دیگر که هر کدام زمینه مشارکت بیشتر مردم را در گسترش این صنعت در کشور رقم می زند، بیشتر از همیشه نیازمند تغییر در برخی رویکردها هستیم تا عواید و نقش صنعت گردشگری، کارکرد پایداری در توسعه کشور داشته باشد.

او افزود: به همین دلیل به توجه ویژه به مولفه های گردشگری پایدار و سبز نیازمندیم تا نسبت هم پوشانی مؤلفه های اقتصادی زیست محیطی و فرهنگی در کشور را رشد دهیم.

در حال حاضر آیین نامه کمیته ملی طبیعت گردی با مشارکت اعضا پس از 18 سال به روزرسانی یا به تعبیری باز تدوین شده و در جلسات کارشناسی کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت تأیید شده و به زودی برای تصویب نهایی به هیأت دولت فرستاده خواهد شد.


برچسب ها: گردشگری - صنعت گردشگری - طبیعت گردی - نمایشگاه بین المللی - آیین نامه - کشور - صنعت
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه طبیعت گردی و معرفی شهرهای سبز

اصلاح آیین نامه طبیعت گردی و معرفی شهرهای سبز