مطالب مرتبط:
تایید خبر شهادت 2 مستشار نظامی بلندپایه ایرانی (عضو سپاه) در حمله امروز اسراییل به دمشق / تکذیب «ترور سردار قاآنی و شهادت زیاد نخاله»
تایید خبر شهادت 2 مستشار نظامی بلندپایه ایرانی (عضو سپاه) در حمله امروز اسراییل به دمشق: احتمال شهادت حاج صادق / تکذیب «ترور سردار قاآنی و شهادت زیاد نخاله»
تایید خبر ترور 2 مستشار نظامی بلندپایه ایرانی (عضو سپاه) در حمله امروز اسراییل به دمشق: شهادت حاج صادق امیدزاده فرمانده اطلاعات سپاه قدس / تکذیب «ترور سردار قاآنی و شهادت زیاد نخاله»
کیهان: شهادت چند مستشار نظامی سپاه در حمله امروز اسراییل به دمشق / تکذیب «ترور سردار قاآنی و شهادت زیاد نخاله»
ترور مستشاران ایرانی در حمله اسراییل به دمشق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 02:552024-01-20سياسي

ترور نیابتی سردار ایرانی/یارگیری و ایجاد اجماع علیه تروریسم بین المللی اسراییل/سوگواری برای حقوق و مزد بگیران


خط قرمز ایران کجاست؟، سود میلیاردی صدا و سیما از نامزد های انتخاباتی، سایه جنگ فراگیر بر سر منطقه، ماهواره ایرانی بر بالاترین مدار، شکست در غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی چاپ و منتشر شد که شهادت 5 عضو سپاه پاسداران در دمشق، 20 هزار نوزاد فلسطینی در چند قدمی مرگ، چشم ایران در فضا ماهواره ثریا در مدار، آینده ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه چه می شود؟ در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:        ترور نیابتی سردار ایرانی محمد لسانی طی یادداشتی در شماره امروز وطن امروز نوشت: در حالی رژیم صهیونیستی ظهر روز گذشته به ساختمان مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه حمله کرد که از شمال، جنوب و غرب درگیر حملات گروه های مقاومت است و کاملا در لاک دفاعی فرو رفته و در صورت آتش بس و اتمام جنگ باید منتظر پس لرزه در موجودیت سیاسی حزب حاکم نیز باشد.

 انگیزه و هدف حملات دیوانه وار صهیونیست ها در تدارک و اجرای فهرست بلندبالای ترور چیست؟ به نظر می رسد باید انگیزه را از هدف جدا کنیم.

انگیزه، بیشتر ساحت روانی و هدف، ساحت محاسباتی دارد.


برچسب ها: ایران - سپاه پاسداران - امروز - سردار ایرانی - روزنامه - سپاه پاسداران انقلاب - ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

ترور نیابتی سردار ایرانی/یارگیری و ایجاد اجماع علیه تروریسم بین المللی اسراییل/سوگواری برای حقوق و مزد بگیران

ترور نیابتی سردار ایرانی/یارگیری و ایجاد اجماع علیه تروریسم بین المللی اسراییل/سوگواری برای حقوق و مزد بگیران