موضوعات داغ: - همسان سازي حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - بازنشستگان كشوري - باشگاه استقلال - نقل و انتقالات استقلال - انتخابات رياست جمهوري - آتيلا حجازي - انتقالات استقلال - داروهاي لاغري - شوراي اداري استان كرمانشاه - رشت آباد - يادواره شهيد آبروي محله - شركت نفت ايرانول - دستگيري باند سارقان - بردستان - حل مشكل استراماچوني - بهبودي - امير پوردستان - صادرات خراسان رضوي - تيم فوتبال استقلال ملاثاني - رييس سابق شوراي امنيت داخلي

مطالب مرتبط:
شورای امنیت درباره حملات آمریکا به عراق و سوریه نشست برگزار می کند
نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی حملات آمریکا به عراق و سوریه
واکنش عمان به ماجراجویی آمریکا: حملات به سوریه و عراق امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند
واکنش ها به حمله هوایی آمریکا به عراق و سوریه
وزیر خارجه عمان تجاوز آمریکا به سوریه و عراق را علیه امنیت و ثبات منطقه دانست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-04بين الملل

لبنان: حمله به سوریه و عراق نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور است


وزارت خارجه لبنان ضمن ابراز نگرانی و تاسف خود از حملات اخیر انجام شده علیه سوریه و عراق، آن را را به منزله نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور دانست.

- وزارت خارجه لبنان ضمن ابراز نگرانی و تاسف خود از حملات اخیر انجام شده علیه سوریه و عراق، آن را را به منزله نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه لبنان امروز یکشنبه در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی عمیق خود از حملات انجام شده علیه سوریه و عراق و ابراز تاسف بابت کشته و زخمی شدن تعدادی در این حملات، این اقدام را به منزله نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور دانست.

همچنین این وزارتخانه اعلام کرد که این موضعگیریش درخصوص حمله به هر کشور عربی، اصولی و اولیه است و پیش از این نیز موضعگیری مشابهی نسبت به نقض حاکمیت و امنیت کشور اردن و هدف قرار دادن آمریکایی های مستقر در این کشور داشته است.

این وزارتخانه در ادامه خویشتن داری و احترام به امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی تمامی کشورها را خواستار شده و تاکید کرد، لبنان پیش از این بارها به همه درباره خطر گسترش جنگ و درگیری هشدار داده بود.

وزارت خارجه لبنان در پایان بر لزوم برقراری آتش بس در غزه به عنوان رویکردی ضروری برای توقف تنش و دستیابی به راه حلی سیاسی متکی بر تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس شرقی و مطابق قطعنامه های سازمان م


برچسب ها: وزارت خارجه لبنان - سوریه و عراق - ابراز نگرانی - وزارت خارجه - حاکمیت - کشور - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: حمله به سوریه و عراق نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور است

لبنان: حمله به سوریه و عراق نقض امنیت و حاکمیت این دو کشور است