مطالب مرتبط:
فعالان اقتصادی براساس واقعیت های مثبت ارزی تصمیم گیری کنند
با قدرت از حقوق مستضعفان دفاع می کنیم/ موضع حاکمیتی بنیاد مستضعفان نباید موجب تضییع حق مردم شود
رییس بنیاد مستضعفان: بنیاد به هیچ عنوان چنین سیاستی ندارد که دارایی را از مردم بگیرد و به اموال خود اضافه کند/ با قدرت از حقوق مستضعفان دفاع می کنیم/ موضع حاکمیتی بنیاد مستضعفان نباید موجب تضییع حق مردم شود
رییس بنیاد مستضعفان: موضع حاکمیتی ما نباید موجب تضییع حق مردم شود
موضع حاکمیتی بنیاد مستضعفان نباید موجب تضییع حق مردم شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 09:552024-01-24سياسي

جهت گیری دستگاه های حاکمیتی از سمت فعالان مردمی باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که برخی از مدیران ما مردم را به خوبی نشناخته اند، گفت: جهت گیری دستگاه های حاکمیتی باید از سمت فعالان مردمی صورت گیرد و ما تلاش می کنیم که این فرهنگ تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح امروز در دهمین همایش سراسری جوامع فرهنگی قرآنی عصر در مجتمع فرهنگی هنری یاوران حضرت مهدی(عج) شهر مقدس قم برگزار شد، بابیان اینکه قرآن اساساً برای هدایت مرم نازل شده است اظهار کرد: خبر از احوال و نیاز و حس مردم داشتن یکی از ضرورت های مغفول طراحی و برنامه ریزی فرهنگی برای مواقف پربرکتی مانند ماه مبارک رمضان است.

وی بابیان اینکه باید دید که چگونه می شود از ضیافت الله بهترین بهره را گرفت افزود: مقام معظم رهبری هم بر مخاطب شناسی تأکیددارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: در رسانه ملی مسئولان دلسوزانه می گفتند دم افطار ماه مبارک اگرچه ایام معنوی است ولی هر برنامه ای نمی گیرد و باید روی برنامه هایی حساب کرد که جذابیت داشته باشد و در ضمنش یک مضمون دینی و قرآنی را هم بگنجانید ، اظهار داشت: این طرز فکر اگرچه از روی دلسوزی است ولی از مردم ناشناسی برآمده است و نشان می دهد که برخی از مدیران ما مردم را به خوبی نشناخته اند.


برچسب ها: رییس سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - رییس سازمان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری دستگاه های حاکمیتی از سمت فعالان مردمی باشد

جهت گیری دستگاه های حاکمیتی از سمت فعالان مردمی باشد