مطالب مرتبط:
از آغاز برنامه چله قرآنی انقلاب اسلامی تا برگزاری مسابقات قرآن کریم
تجلیل از داوران ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت هرمزگان
افتتاحیه برج نوآوری و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی
پیکر شهید مدافع امنیت حسین حیدری لقب بر روی دستان بوشهری ها تشییع شد+عکس
تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع امنیت در بوشهر+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 00:152024-01-29سياسي

افتتاحیه مسابقات همخوانی قرآن کریم بر روی ناو شهید رودکی +عکس


افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه پسران بروی ناو شهید رودکی با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و 18 گروه از دانش آموزان دارالقرآن کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه پسران بر روی ناو شهید رودکی در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بر کرانه آبهای خلیج فارس برگزار شد.

     محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم گفت: قرآن کتاب  هدایت گر است و انسان را بسوی هدایت سوق می دهد و شما هم با انس با قرآن سفیران هدایت باشید.

  وی افزود: این دوره برای اولین بار میزبانی آن به هرمزگان داده شده است و امیدواریم به امید خدا میزبان خوبی برای شما دانش آموزان قرآنی از سراسر کشور باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: فرق قرآن با سایر کتاب آسمانی در این است که در قرآن کریم خداوند محور است و تمامی مسیرهای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی در آن قرار داده شده است.

غیبی ادامه داد: کلمه الله و مشتقات آن در قرآن بارها تکرار شده و خداوند در همه کارهای ما حضور دارد و این برتری قرآن را نشان می دهد.


برچسب ها: اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش هرمزگان - قرآن - قرآن کریم - نیروی دریایی سپاه پاسداران - افتتاحیه - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه مسابقات همخوانی قرآن کریم بر روی ناو شهید رودکی +عکس

افتتاحیه مسابقات همخوانی قرآن کریم بر روی ناو شهید رودکی +عکس