مطالب مرتبط:
ژسوس: مشکل ما سپاهان است، نه ورزشگاه؛ مربیان پرتغالی در دنیا بهترین هستند
گذر شاهزاده از ایدئولوژی / پروژه بن سلمان برای کوبیدن و از نو ساختن عربستان تکمیل می شود؟ / چرا سعودی به ائتلاف ضدحوثی امریکا نپیوست؟
پیش نیاز امنیت کشور، اطمینان خاطر از تأمین غذای مورد نیاز مردم است/ تأمین و تکمیل ذخایر استراتژیک کشور با محوریت تولیدات داخلی
تاکید بر تکمیل و اجرایی شدن توافقنامه ها و یادداشت های تفاهم دستگاه های قضایی ایران و عراق
تکمیل پوشش سراسری صندوق تأمین خسارت های بدنی در دولت سیزدهم/ برای اولین بار بخشودگی جرائم شخص ثالث به 100 روز در سال رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-14ورزشي

مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه ای حل شود


استاندار فارس خواستار رفع مشکل مشکلات مزمن شده این استان شد و گفت: برای تکمیل ورزشگاه پارس اقدام شود و این مشکل مزمن شده را که مشمول زمان هم شده است به صورت ریشه ای حل شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار رفع مشکل مشکلات مزمن شده این استان شد و گفت: برای تکمیل ورزشگاه پارس اقدام شود و این مشکل مزمن شده را که مشمول زمان هم شده است به صورت ریشه ای حل شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 25 بهمن در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان با یادآوری اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می شود، گفت: باید هر چه در توان داریم برای این انتخابات باشکوه به کار گیریم و به سهم خود و در دستگاه خود موانع و مشکلات پیش روی مشارکت مردم را بر طرف کنیم.

وی به مشکلات مزمن شده تعاونی های مسکن اشاره کرد و افزود: تلاش شود مشکلات تعاونی های مسکن گروه های مختلف مرتفع شود؛ در صورت لزوم در جلسات مرتبط با این مشکل شرکت می کنم تا موضوع تعاونی های مسکن برای همیشه حل شود.

ایمانیه، سرعت اقدامات در حوزه تامین مسکن و زمین را بسیار مهم دانست و افزود: زمین هایی که طبق قانون به واجدین شرایط تعلق می گیرد به ازای هر فرد مشخص و به ذینفع نیز اطلاع رسانی شود.


برچسب ها: مشکل - ورزشگاه پارس - مشکلات - استان - استاندار فارس - ورزشگاه - مزمن
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه ای حل شود

مشکل تکمیل ورزشگاه پارس به صورت ریشه ای حل شود