مطالب مرتبط:
شوهر آزاری هم در ایران زیاد شد!
شوهر آزاری هم در ایران زیاد شد!
چرا شوهر آزاری در ایران زیاد شده است؟
دیدار وزیر خارجه ایران با همتای قطری خود
امروز مستقل ترین کشور در جهان ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-13پزشكي

شوهر آزاری هم در ایران زیاد شد !


خشو نت علیه مردان یکی از اسیب های اجتماعی است که امروز افراد زیادی را درگیر خود کرده است موضوعی که به گفته رییس مددکاری ایران خود مردان علت اصلی آن هستند.

- وقتی صحبت از همسر آزاری و تبعات ناشی از آن می شود همه ذهن ها ناخودآگاه به سمت آزار و اذیت زنان از سوی همسرانشان می رود و کمتر کسی باور می کند که مردان هم می توانند از سوی همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و چه بسا از همسرانشان کتک هم بخورند.

همشهری آنلاین،  هر چند در یک دهه گذشته آمار کتک خوردن مردان از زنان فقط یکی دو بار از سوی پزشکی قانونی به صورت رسمی اعلام شد و بعد از آن هم اعلام رسمی این آمار دیگر تکرار نشد اما این مسئله در کنار آزارهای روحی و روانی مردان توسط همسرانشان یک واقعیت است.

البته همان سالها هم که این آمار اعلام شد کارشناسان معتقد بودند که این آمار، تنها ده درصد از مردانی هستند که به خاطر کتک خوردن از همسرانشان حاضر به شکایت و ارائه دادخواست قضایی شده اند.

حالا با گذشت حدود یک دهه از آخرین باری که پزشکی قانونی به صورت رسمی آمار کتک خوردن مردها را از زنان اعلام کرد باز هم کارشناسان آسیب شناسی و جامعه شناس ها معتقدند همسر آزاری یا خشونت علیه مردان نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است علتش هم تغییر سبک زندگی مردان است.


برچسب ها: مردان - همسر - آزار - آزار و اذیت - کتک خوردن - آمار - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

شوهر آزاری هم در ایران زیاد شد !

شوهر آزاری هم در ایران زیاد شد !