مطالب مرتبط:
انتخابات شهرستان رشت الکترونیکی است
ساماندهی 12 هزار عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان رشت
رییس دیوان عالی کشور: نظارت الکترونیکی بر محاکم را محور کار قرار دادیم
پیوستن فروشگاه های اینترنتی به طرح کالابرگ الکترونیکی
خروج یک میلیارد دلار از عراق بابت شارژ بازی های الکترونیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 19:102024-01-30سياسي

انتخابات در 590 شعبه رشت الکترونیکی است


فرماندار رشت با بیان اینکه انتخابات شهرستان رشت تمام الکترونیک است، گفت: 590 شعبه اخذ رأی برای شهرستان رشت پیش بینی شده که 297 شعبه شهری و 293 شعبه روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت امروز در همایش شکوه انتخابات جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن در تالار مرکزی رشت با باین اینکه انقلاب اسلامی باعث شکوه و عظمت ملت ایران شد و به عنوان معجزه قرن نام گرفت، اظهار کرد: وقتی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شد امام راحل با راهبردی که داشتند توازن قدرت را در دست گرفت.

  وی با بیان اینکه انقلاب از اضلاع مهم قدرت در نظام بین المللی در ابعاد مختلف است، افزود: انقلابی که علی رغم اوج محاصره در طول این 45 سال مانند درخت تناوری شده که در زمینه های مختلف شاهد رشد روزافزون نسبت به گذشته هستیم و این پیشرفت ادامه دارد.

  فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آمادگی برگزاری انتخابات بیان کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات باشکوه بوده که سرلوحه ستاد انتخابات در فرآیند برگزاری است.

  عاشوری با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مردم تعیین کننده سرنوشت خودشان هستند، گفت: از انتخاب عضو شورای شهر و روستا تا عالی ترین مقام اجرایی کشور توسط مردم و از طریق ان


برچسب ها: شهرستان رشت - فرماندار شهرستان رشت - فرماندار شهرستان - شهرستان - فرماندار - انتخابات - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در 590 شعبه رشت الکترونیکی است

انتخابات در 590 شعبه رشت الکترونیکی است