مطالب مرتبط:
فرماندار شوش: طرح جامع توسعه حرم حضرت دانیال نبی آماده اجرا است
تصویب رشته کارشناسی حرفه ای حقوق بازار سرمایه در دانشگاه جامع علمی کاربردی
تلاش صهیونیست ها برای تصویب طرح ساخت 7000 واحد مسکونی در کرانه باختری
28 طرح برق منطقه ای خوزستان دهه فجر آماده بهره برداری است
10 طرح شرکت آب منطقه ای در هرمزگان افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-03اجتماعي

طرح جامع مدیریت پسماند منطقه ای یزد تصویب شد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد، از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند منطقه ای با مشارکت و نظارت سازمان محیط زیست در این شهر میراث جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از یزد، حمیدرضا رحیمدل، ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حوزه شهری حاضر شد و با بیان این که مدیریت پسماندهای خانگی از جمله مهمترین دغدغه های محیط زیستی، مدیریت شهری یزد است، اظهار کرد: این طرح، پس از اصلاح و تصویب در کارگروه ملی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری یزد برای اجرا ابلاغ شد.

    وی با بیان این که طرح جامع مدیریت پسماند، یزد را در سطح کلان شهر ها و جذب اعتبارات ملی قرار می دهد، افزود: طرح جامع، یک افق برنامه ریزی براساس ساختار های فرهنگی، فنی، مهندسی و محیط زیستی برای مناطق شهر یزد، حمیدیا، شاهدیه، زارچ و بخشداری مرکزی است.

    معاون خدمات شهری شهرداری یزد، هزینه اجرای این طرح را بیش از هفت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح با حمایت شهردار پیگیری شد و برای تامین سلامت و بهداشت مردم یزد اجرا می شود.

     رحیمدل، سوالات و چالش های طرح جامع را مطرح و عنوان کرد: سوالات چالشی مانند موقعیت محل دفن زباله، فاصله ی آن تا شهر، عدم ورود آلودگی زباله ها به آب های زیرزمینی، شیوه و نحوه جمع آوری پسماند، سرانجام بازیافت، فرآیند طرح تفکیک از مبدا، نحوه ام


برچسب ها: طرح جامع مدیریت پسماند - مدیریت پسماند - معاون خدمات شهری شهرداری - شهرداری یزد - معاون خدمات شهری - مدیریت - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدیریت پسماند منطقه ای یزد تصویب شد

طرح جامع مدیریت پسماند منطقه ای یزد تصویب شد