مطالب مرتبط:
نامزدهای گروه «علوم کاربردی» جایزه کتاب سال معرفی شدند
کاندیداهای «علوم کاربردی» کتاب سال معرفی شدند
معرفی نامزدهای گروه «علوم کاربردی» کتاب سال
نامزدهای «علوم کاربردی» کتاب سال معرفی شدند
معرفی نامزدهای گروه «علوم کاربردی» کتاب سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-30فناوري

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی اندروید


بهترین برنامه های اندرویدی در زمینه ویرایش عکس، فایل منیجر کامل و هم چنین یک برنامه کاربردی برای دسترسی روت به دستگاه اندروید را خدمت شما معرفی کرده و لینک دانلود مستقیم و رایگان آن هارا برای راحتی کاربران در همین مقاله قرار داده ایم.

- این مقاله به عنوان راهنمای کسانی است که به دنبال دانلود برنامه های برتر اندروید هستند و بر نقش مهم این برنامه ها در تقویت جنبه های مختلف زندگی مدرن تأکید می کند.

با توجه به تعداد بی شمار برنامه های موجود در Google Play سعی کردیم تا برای کاربران، بهترین برنامه های اندرویدی در زمینه ویرایش عکس، فایل منیجر کامل و هم چنین یک برنامه کاربردی برای دسترسی روت به دستگاه اندروید را خدمت شما معرفی کرده و لینک دانلود مستقیم و رایگان آن هارا برای راحتی کاربران در همین مقاله قرار داده ایم.

برنامه PhotoRoom و کاربرد های آن PhotoRoom یک برنامه محبوب عکاسی است که برای ویرایش عکس و حذف پس زمینه طراحی شده است که در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.

عملکرد اصلی photoroom mod apk حذف آسان و سریع پس زمینه از تصاویر است که به کاربران امکان می دهد عکس هایی با ظاهر حرفه ای با پس زمینه شفاف یا سفارشی ایجاد کنند.

سپس کاربران می توانند پس زمینه را با تم های مختلف و رنگ های ثابت جایگزین کنند یا حتی پس زمینه های سفارشی خود را آپلود کنن


برچسب ها: برنامه - برنامه ها - اندروید - برنامه های اندرویدی - برنامه کاربردی - کاربرد - کاربردی
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی اندروید

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی اندروید