مطالب مرتبط:
حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایات اسراییل هستند
حماس آمریکا وجوبایدن را مسئول جنایات اسراییل معرفی کرد
فلاحت پیشه: نتانیاهو دارد جنگ را به سمت ایران می کشاند / او خیالش راحت است که در جنگ اسراییل و ایران حمایت آمریکا را دارد
اعتصاب غذای کارمندان آمریکا در اعتراض به سیاست های بایدن نسبت به غزه
اعتصاب غذای کارمندان دولتی آمریکا در اعتراض به سیاست های بایدن نسبت به غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 15:502024-01-30بين الملل

حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایات اسراییل هستند


ادامه حمایت نظامی و سیاسی آمریکا از یک رژیم متهم به نسل کشی پس از صدور حکم دادگاه، به معنای به چالش کشیدن تصمیمات دیوان بین المللی دادگستری توسط دولت آمریکا به ریاست بایدن است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نماینده جنبش حماس در بیروت در سخنانی گفت که آمریکا با تداوم حمایت سیاسی و نظامی از تل آویو، مسئول اصلی جنایات نسل کشی در نوار غزه است.

اسامه حمدان نماینده جنبش حماس در بیروت درباره محاکمه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری اظهار کرد: قرار دادن رژیم اشغالگر تروریستی به اتهام ارتکاب نسل کشی در قفس اتهام، پایتخت های غربی حامی آن به رهبری واشنگتن، لندن، برلین و دیگران را در معرض اتهام قرار می دهد.

طبق گزارش شبکه المیادین، وی گفت: این کشور ها شرکای اصلی در جنگ نسل کشی هستند که رژیم تروریستی اسراییل علیه ملت فلسطین در نوار غزه به راه انداخته است.

حمدان تصریح کرد: ادامه حمایت نظامی و سیاسی آمریکا از یک رژیم متهم به نسل کشی پس از صدور حکم دادگاه، به معنای به چالش کشیدن تصمیمات دیوان بین المللی دادگستری توسط دولت آمریکا به ریاست بایدن است.

وی ادامه داد: دولت آمریکا و رییس جمهور آن بایدن، شریک و حامی این رژیم اشغالگر نازی در جنایات آن و مسئول کامل این جنایات، کشتار ها و جنگ نسل کشی هستند.


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - دیوان بین المللی - نسل کشی - آمریکا - بین المللی - جنبش حماس - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایات اسراییل هستند

حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایات اسراییل هستند