مطالب مرتبط:
سوخت، نان و آرد چالشِ اصلی سفرهای نوروزی در مناطق آزاد است/ بیشترین شکایت از کیش و قشم است/ امکان سفر به جزیره ابوموسی فراهم می شود
احتمال ریزش بهمن و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در جاده های کوهستانی البرز
رانندگان از سفرهای غیرضروری در کوهستان هاپرهیز کنند
شالبافیان: با مناطق آزاد برای رفع نیازهای مسافران نوروزی در تعامل هستیم
رانندگان از سفرهای غیرضروری در کوهستان ها پرهیز کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:352024-01-22سياسي

نگرانی هایی برای سفرهای نوروزی


ستاد سفر با بررسی برخی مشکلات مسافران نوروزی در مناطق آزاد در زمینه تأمین سوخت، نان، آرد، اسکان و حمل و نقل، بر حل آن ها تاکید کرد.

- ستاد سفر با بررسی برخی مشکلات مسافران نوروزی در مناطق آزاد در زمینه تأمین سوخت، نان، آرد، اسکان و حمل و نقل، بر حل آن ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجاه ونهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با مدیران و نمایندگان مناطق آزاد و برخی دستگاه های دخیل در سفر، دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درحالی برگزار شد، که تمرکز این نشست بر سفرهای نوروزی بود.

علی اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ با اشاره به اهمیت و ضرورت تعامل و همکاری با سازمان های مناطق آزاد برای رفع نیاز گردشگران در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در صورت نبود این تعامل، مردم ضرر می کنند، بنابراین به هماهنگی ها با دستگاه های مرتبط برای رفع نیاز گردشگران از جمله تأمین سوخت، ارزاق، افزایش ظرفیت خدمات اقامتی و ناوگان حمل و نقل و تسهیل سفر دریایی به کیش و قشم و افزایش ظرفیت اقامتی غیررسمی و اضطراری نیاز است.

شالبافیان با اشاره به ضرورت احقاق حقوق گردشگران، بیان کرد: رسیدگی به شکایت های ثبت شده در سامانه 09629 به مناطق آزاد محول می شود و شکایت ها با اولویت، مورد بررسی ق


برچسب ها: مناطق آزاد - گردشگری و صنایع دستی - مسافران نوروزی - سفرهای نوروزی - نوروزی - گردشگری - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی هایی برای سفرهای نوروزی

نگرانی هایی برای سفرهای نوروزی