مطالب مرتبط:
چراغ 21 هزار رشته دانشگاهی خاموش شد
چراغ 21 هزار رشته دانشگاه ها خاموش شد
چراغ 21 هزار رشته دانشگاه ها خاموش شد/ آخرین وضعیت ساماندهی واحدهای پیام نور
چراغ 21 هزار رشته دانشگاه ها خاموش شد
گرانی چراغ خاموش بنزین؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 02:302024-01-28دانش

چراغ 21 هزار رشته دانشگاهی خاموش شد


معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از رشته های علوم انسانی از ساماندهی مستثنی هستند، گفت: در سال جاری چراغ 21 هزار کد رشته محل های دوره های کاردانی، - کارشناسی، ارشد و دکتری را خاموش کردیم، اگر در رشته ای مجدد تقاضا از نظر شغلی وجود داشته باشد، دوباره دانشجو در آن رشته جذب خواهد شد.

عموعابدینی در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، گزارشی از مهمترین برنامه های آموزشی این وزارت خانه ارائه داد و گفت: طرح آمایش آموزش عالی 9 ماده دارد که 8 ماده آن را باید اجرایی کنیم.

بخش های مهم این 8 ماده آماده و اجرایی شده است، برای اولین بار ما توانستم مدلی را طراحی کنیم اختیارات آمایش را به کارگروه های استانی یا دانشگاه معین دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اساسنامه دانشگاه پیام نور در حال بازنگری است، یادآور شد: در حوزه ساماندهی واحد های دانشگاهی پیام نور کار شکل گرفته است.

بر این اساس 134 واحد پیام نور ساماندهی شد تا این مراکز در حوزه دانشگاهی بتوانند بهره وری مناسب باشد یا تبدیل به واحد های رشد می شوند یا با دانشگاه های دولتی واگذار می شوند.

عموعابدینی همچنین اظهار کرد: عزت و جایگاه اعضای هیات علمی و کارکنان واحد های پیام نور در طرح ساماندهی مراکز این دانشگاه مشخص خواهد شد.


برچسب ها: دانشگاه - معاون آموزشی وزارت علوم - رشته - وزارت علوم - ساماندهی - ماده - برنامه های آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

چراغ 21 هزار رشته دانشگاهی خاموش شد

چراغ 21 هزار رشته دانشگاهی خاموش شد