مطالب مرتبط:
سرلشکر باقری: هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد/نیروهای مسلح کوچکترین تهدید را کاملا جدی تلقی کنند
سرلشکر باقری: هیچ قدرتی توان تغییر سرنوشت جنگ غزه را ندارد
هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد
هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد |
سرلشکر باقری: سرنوشت جنگ غزه را هیچ قدرتی نمی تواند تغییر دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-19سياسي

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد


سرلشکر باقری با بیان اینکه سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات تا محصول و سپس تولید آن ها در نیروی دریایی سپاه کم نظیر است، گفت: طی مرحله ایده تا شکل گیری محصول و بکارگیری آن در مدت زمان اندک و با حرکت جهادی اتفاق می افتد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح: هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد سرلشکر باقری با بیان اینکه سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات تا محصول و سپس تولید آن ها در نیروی دریایی سپاه کم نظیر است، گفت: طی مرحله ایده تا شکل گیری محصول و بکارگیری آن در مدت زمان اندک و با حرکت جهادی اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (دوشنبه) در مراسم الحاق دو شناور رزمی ـ گشتی شهید علی صیاد شیرازی و شهید حسن باقری به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: وقتی نگاه می کنیم به اولین شناورهایی که رزمندگان با آن ها در دوران دفاع مقدس با دست خالی در خلیج فارس حضور پیدا می کردند و با دست خالی در برابر دشمنان حاضر می شدند و امروز چنین شناورهایی با فناوری روز دنیا در اوج تحریم در ایران اسلامی طراحی و تولید شده است، به آن افتخار می کنیم.

سرلشکر باقری افزود: حقیقتاً سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات تا محصول و سپس تولید آن ها البته بر اساس تامین منابع در نیروی دریایی سپاه تقریبا کم نظیر است.


برچسب ها: رییس ستاد کل نیروهای مسلح - ستاد کل نیروهای مسلح - نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - نیروهای مسلح - سرلشکر باقری - محصول
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت جنگ غزه را تغییر دهد