مطالب مرتبط:
فیلم| بارش برف در اردبیل
فیلم| بارش برف در اردبیل
فصل دوم بارش برف در اردبیل اغاز شد/ تردد در تمام محورها برقرار است
امتحانات دانشگاه های اردبیل لغو شد! | بارش برف به تعطیلی دانشگاه ها هم رسید
تعطیلی مدارس اردبیل به دلیل بارش برف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 09:152024-01-24اجتماعي

آماده باش گروه های جهادی اردبیل به دنبال بارش برف و برودت هوا


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به وضعیت نارنجی استان اردبیل از لحاظ برودت آب و هوایی و ورود سامانه بارشی جدید، از صدور دستور آماده باش به گروه های جهادی شهرستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عباس نوظهور صبح امروز با اشاره به بارش سنگین برف در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت نارنجی استان اردبیل از لحاظ برودت آب و هوایی و ورود سامانه بارشی جدید درآسمان اردبیل، دستور آماده باش به گروه های جهادی شهرستان های استان صادر شده است.

وی جهادگران را سربازان گمنام عرصه جهاد عنوان کرده و افزود: از تلاش شبانه روزی جهادگران در بازگشایی و برف روبی معابر و خدمت رسانی به مردم قدردانی می کنم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: فعال شدن  قرارگاه های حرکت جهادی، آمادگی اعزام گروه های جهادی در صورت ضرورت، آمادگی نانوایی ها جهت پخت نان و توزیع، آمادگی اسکان مسافران که با توجه به تعطیلات آخر هفته و هماهنگی با ادارات جهت تأمین ماشین آلات سنگین و اقلام برف روبی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

نوظهور در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه وضعیت نارنجی در خصوص بارش برف در اواخر هفته جاری از سوی سازمان هواشناسی، تمهیدات ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم در نظر گ


برچسب ها: گروه های جهادی - اردبیل - استان اردبیل - ورود سامانه بارشی جدید - سازمان بسیج سازندگی - ورود سامانه بارشی - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گروه های جهادی اردبیل به دنبال بارش برف و برودت هوا

آماده باش گروه های جهادی اردبیل به دنبال بارش برف و برودت هوا